ROČNÍ PŘÍSTUP k interaktivním pracovním listům pro rozvoj grafomotoriky, zrakového vnímání, sluchového vnímání a všeobecných znalostí dětí v mateřské škole.
DIGI KULIFERDA INTERAKTIVNÍ TABULE je digitální titul určený pro děti ve věku od 4 do 7 let. Jedná se o interaktivní pracovní listy, které lze používat na interaktivní tabuli ve třídě mateřské školy, ale také doma na počítači, na notebooku či na tabletu.
DIGI KULIFERDA interaktivní pracovní listy vznikly na základě toho:
- aby rozvíjely digitální kompetence dětí,
- aby u dětí rozvíjely jemnou motoriku a grafomotoriku prostřednictvím jiného psacího náčiní, prostřednictvím psaní ve stoje na jiný povrch než papír,
- aby se obohatil výchovně-vzdělávací proces o jinou, pro děti atraktivní činnost,
- aby rozvíjely kritické myšlení,
- aby podporovaly individuální tempo dětí.
DIGI KULIFERDA je komplexní a jedinečný produkt tohoto formátu pro mateřské školy. Obsahuje až 133 pracovních listů, jejichž prostřednictvím lze u dětí rozvíjet digitální kompetence, grafomotoriku, zrakové a sluchové vnímání i všeobecné poznatky a logické myšlení. Zábavné úkoly zvyšují motivaci a zážitek s učení. Jsou ideální alternativou zábavy a učení se pro všechny děti, které tráví rády čas online.
Interaktivní pracovní listy mají několik výhod:
- Podporují rozvoj digitálních kompetencí dětí, které jsou potřebné pro 21. století.
- Umožňují individualizaci a diferenciaci výuky podle potřeb a zájmů dětí.
- Zvyšují zájem a zapojení dětí do učení se prostřednictvím multimediálních prvků.
- Stimulují tvořivost a kritické myšlení dětí při řešení problémů a úkolů.
- Zjednodušují zpětnou vazbu a hodnocení dětí, protože interaktivní pracovní listy mohou automaticky vyhodnocovat správnost odpovědí.
- Ušetří čas a materiální zdroje, protože interaktivní pracovní listy se nemusí tisknout na papír, ale mohou se zobrazit na počítači, tabletu nebo interaktivní tabuli.
- Podporují individuální tempo a styl učení dětí.
- Stimulují aktivní zapojení se do výchovně vzdělávacího procesu, protože děti se mohou samostatně rozhodovat a řešit problémy.
- Jsou vhodné pro využití v různých organizačních formách výchovně-vzdělávacího procesu, jako je samostatná činnost, či skupinová činnost.
- Každý pracovní list má jednoduché zadání. Zadání úlohy je i v hlasové podobě.
- Úlohy jsou koncipovany následovně: dítě vybírá právě jednu správnou možnost, vybírá několik správných možností, přesouvá, označuje, píše, kreslí, ….